Monday 28 February 2011

What do animals dream; de beelden.

De eerder gestarte samenwerking tussen mij en Yahia Lababidi kent een 2e stap.

Hij schreef het gedicht "What do animals dream" voor zijn (nog te publiceren) dichtbundel 'Balancing Acts & Fever Dreams'
Hieronder een opname van Yahia die het gedicht brengt op het International Poetry Festival in Bratislava



Ik moet zeggen dat het even heeft geduurd vooraleer ik wist waar ik naartoe moest met dit gedicht. Er kwamen letterlijk té veel beelden op me af, die ik allemaal wilde gebruiken.

Uiteindelijk is het een compromis geworden. Een samengaan van dromen die geflankeerd worden door angsten...

What do animals dream?



Gedicht en voordracht: Yahia Lababidi
Gefluister: Arlekeno Anselmo
Videotreats en muziek: Swoon

No comments:

Post a Comment