Monday 26 September 2011

Publicaties, screenings en selecties: Visible Verse, Park & Neustadt

Het zijn fijne dagen voor de verspreiding van mijn werk...
The Neustadt Festival of International Literature and Culture
Nu vrijdag 30/09 geeft Yahia lababidi (als jurylid) een lezing op het Neustadt Festival  (Oklahoma) alwaar hij de fantastische John Banville heeft genomineerd.
Tijdens die lezing gaan ze onze samenwerkingen  'What do animals dream?' en 'Words' vertonen. Fijn.

Visible Verse
Op 19-20 november organiseert Heather Haley  in Vancouver opnieuw het 'Visible Verse (Videopoem)festival'
Voor dat festival was er eerder dit jaar een 'open call'
Niet minder dan vier van mijn filmpjes haalden de eindselectie en worden dat weekend vertoond.
Fantastisch nieuws waar ik héél blij mee ben.
Park Magazine
Eerder in september kreeg ik het nieuws dat Park Magazine mijn inzending mee heeft geselecteerd voor hun volgende issue. 
Afgaande op hun vorige publicaties en de andere geselecteerden, een selectie waar ik erg trots op ben.
Moving Poems 
Dave Bonta blijft mijn projecten op de voet volgen en ondersteunen.
Onze samenwerking voor Kenneth Pobo en de volledige Propolis Triptiek werden op Moving Poems geplaatst.

Dat ik met al deze zaken opgetogen ben is een understatement van formaat. Zeer blij, trots,...
En een enorme motivatie om verder te blijven werken en zoeken naar woord,beeld en geluid...

No comments:

Post a Comment