Tuesday 27 September 2011

Where Sins Are More Sinful

Vorige week schreef ik al over een project voor een gedicht van Heather Haley.
De ideeën voor beelden kwamen deze keer redelijk snel. Bij zonden dacht ik associatief aan 'wassen in onschuld'. Op zoek dus naar 'douchebeelden'. Die vond ik bij Erica Scourti.
Verder maakte ik een 'voorbijrazende' achtergrond uit bewerkte beelden van opnames die ik een half jaar geleden maakte vanuit een Gents bootje en een resem foto's van de meest uiteenlopende zaken, gezichten, symbolen.

Het is de voordracht van Heather die dit filmpje echt 'afmaakt'.

Enfin...'t is klaar.

Where Sins Are More Sinful



Woorden en stem: Heather Haley
Camera, montage, bewerking: Swoon
Muziek: Roderick Shoolbraid, Swoon
Footage douche: Erica Scourti

No comments:

Post a Comment